ΦΩΤΟ ΑΠΟ http://imerazante.gr/ |
Ποιότητα σε χαμηλές τιμές, είναι ο κανόνας της αγοράς στην Ελλάδα της κρίσης. Ακόμη και οι πιο δυνατοί παίχτες, ακόμη και εκείνοι που κατάφερναν να έχουν μοναδικά προϊόντα, λύγισαν.
Τα κόστη στις θαλάσσιες συγκοινωνίες στη γραμμή Ζακύνθου Κυλλήνης, ακόμη και στα χρόνια της κρίσης, κράτησαν στα ίδια επίπεδα, παρά την μείωση των δρομολογίων. Τα δεδομένα με την έλευση του πλοίου της «kefalonian lines», άλλαξαν και οι τιμές διολίσθησαν μέσα σε ένα βράδυ.
Τα κόστη στις θαλάσσιες συγκοινωνίες στη γραμμή Ζακύνθου Κυλλήνης, ακόμη και στα χρόνια της κρίσης, κράτησαν στα ίδια επίπεδα, παρά την μείωση των δρομολογίων. Τα δεδομένα με την έλευση του πλοίου της «kefalonian lines», άλλαξαν και οι τιμές διολίσθησαν μέσα σε ένα βράδυ.
Την πρώτη προσφορά έδωσε η κεφαλλονίτικη εταιρία, στις 17 Δεκεμβρίου 2013 με την μείωση 50% στα πρώτα 40 ΙΧ και στους 100 πρώτους επιβάτες.
Λίγες ώρες μετά, η Ionian Ferries αποφάσισε 50% και πλέον, μείωση σε όλα και για όλους στη Ζάκυνθο και πολύ καλύτερες τιμές στην γραμμή της Κεφαλονιάς.
Η ναυμαχία άρχισε, με παράπλευρες απώλειες. Η κίνηση των Χριστουγέννων αλλά και ενός ακόμη «χειμώνα κρίσης» έδειξε θετικά πρόσημα λόγω της πρόκλησης του φθηνού ταξιδιού και της απόφαση «να περνούν» τα ΙΧ στο νησί, που μέχρι πρότινος έμεναν κατά εκατοντάδες στην Κυλλήνη.
Παρά τον δύσκολο Ιανουάριο και τον επικίνδυνο επιχειρηματικά Φεβρουάριο, η Κεφαλλονίτικη εταιρία εν μία νυκτί και με την ανυπαρξία «συνεννόησης κυρίων» προχώρησε σε νέες μειώσεις με την απίστευτη προσφορά των 10 ευρώ ΙΧ και οδηγός! Η Ionian ferries δήλωσε ότι δεν ακολουθεί…
Καταστροφική πολιτική
Η πάμφθηνη πραγματικότητα, οδηγεί σε προβληματισμό ακόμη και τον κερδισμένο ταξιδιώτη. Είναι θέμα έντονων συζητήσεων, για το που θα πάει η σημερινή κατάσταση. Ποια θα είναι η επόμενη μέρα στις συγκοινωνίες του τόπου. Η οικονομική συρρίκνωση των εταιριών, μακροπρόθεσμα δεν θα έχει κοινωνικά αποτελέσματα. Η κρίση είναι σε εξέλιξη και το καλοκαίρι αργεί ακόμη. Οι «απίστευτες» τιμές δεν θα φέρουν ισοσκελισμό στα έσοδα ακόμη και αν υπάρξει μια γενναία καλοκαιρινή κίνηση.
Τα πλοία είναι πολλά, η πολυτέλεια περισσή. Η μάχη της επικράτησης μέσα από τον οικονομικό στραγγαλισμό του αντιπάλου, δεν μπορεί να είναι απόλυτη, αλλά κυρίως δεν έχει χρονοδιάγραμμα.
Η επιχειρηματική άμυνα, θα φέρει συρρίκνωση του προσωπικού, μείωση απολαβών, μείωση δρομολογίων, μείωση χρόνων, ακόμη και λύσεις δρομολόγησης των πλοίων σε άλλες γραμμές εκτός Ιονίου ή δέσιμο.
Η εφημερίδα μας, χρόνια τώρα ήταν ο μοναδικός επικριτής της ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας, δεχόμενη στο παρελθόν, ακόμη και εξώδικα από ναυτιλιακούς παράγοντες. Σήμερα στεκόμενη απέναντι σε όλα αυτά, θεωρεί ότι είναι επιβεβλημένη η παρέμβαση ακόμη και των αρχών, ώστε να συγκρατηθεί η κατάσταση, να υπάρξει διάλογος και να παρθούν αντικειμενικές αποφάσεις, ώστε να μην πληγωθεί ούτε η οικογένεια εργαζομένων – πλοιοκτητών, ούτε ο επιβάτης να γυρίσει πίσω σε καταστάσεις περίεργες… Η ιστορία αυτή είναι πρόσκαιρη και δεν βγάζει πουθενά. Οι θιασώτες θα πληρώσουν το «βιδάνιο».
Ο κανόνας λέει ότι η κοινωνική προσφορά πρέπει να ισχύει μέχρι το σημείο που δεν εξαθλιώνει τον προσφέροντα.
Όχι, στο παρελθόν. Ναι , σε ένα παρόν που θα μπορεί να κρατάει ισορροπημένη την πραγματικότητα.
Η πάμφθηνη πραγματικότητα, οδηγεί σε προβληματισμό ακόμη και τον κερδισμένο ταξιδιώτη. Είναι θέμα έντονων συζητήσεων, για το που θα πάει η σημερινή κατάσταση. Ποια θα είναι η επόμενη μέρα στις συγκοινωνίες του τόπου. Η οικονομική συρρίκνωση των εταιριών, μακροπρόθεσμα δεν θα έχει κοινωνικά αποτελέσματα. Η κρίση είναι σε εξέλιξη και το καλοκαίρι αργεί ακόμη. Οι «απίστευτες» τιμές δεν θα φέρουν ισοσκελισμό στα έσοδα ακόμη και αν υπάρξει μια γενναία καλοκαιρινή κίνηση.
Τα πλοία είναι πολλά, η πολυτέλεια περισσή. Η μάχη της επικράτησης μέσα από τον οικονομικό στραγγαλισμό του αντιπάλου, δεν μπορεί να είναι απόλυτη, αλλά κυρίως δεν έχει χρονοδιάγραμμα.
Η επιχειρηματική άμυνα, θα φέρει συρρίκνωση του προσωπικού, μείωση απολαβών, μείωση δρομολογίων, μείωση χρόνων, ακόμη και λύσεις δρομολόγησης των πλοίων σε άλλες γραμμές εκτός Ιονίου ή δέσιμο.
Η εφημερίδα μας, χρόνια τώρα ήταν ο μοναδικός επικριτής της ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας, δεχόμενη στο παρελθόν, ακόμη και εξώδικα από ναυτιλιακούς παράγοντες. Σήμερα στεκόμενη απέναντι σε όλα αυτά, θεωρεί ότι είναι επιβεβλημένη η παρέμβαση ακόμη και των αρχών, ώστε να συγκρατηθεί η κατάσταση, να υπάρξει διάλογος και να παρθούν αντικειμενικές αποφάσεις, ώστε να μην πληγωθεί ούτε η οικογένεια εργαζομένων – πλοιοκτητών, ούτε ο επιβάτης να γυρίσει πίσω σε καταστάσεις περίεργες… Η ιστορία αυτή είναι πρόσκαιρη και δεν βγάζει πουθενά. Οι θιασώτες θα πληρώσουν το «βιδάνιο».
Ο κανόνας λέει ότι η κοινωνική προσφορά πρέπει να ισχύει μέχρι το σημείο που δεν εξαθλιώνει τον προσφέροντα.
Όχι, στο παρελθόν. Ναι , σε ένα παρόν που θα μπορεί να κρατάει ισορροπημένη την πραγματικότητα.
Σπύρος Καμπιώτης