
Θα ήταν πολύ πιό συμπαθητική, κατ' εμέ, αν δεν προσπαθούσε συνέχεια να αποδείξει ότι είναι 'ροκ', 'μαγκάκι', 'αλάνι' και τα σχετικά. Αν είσαι στ' αλήθεια, τότε φαίνεται. Δεν το φωνάζεις συνέχεια από μόνη σου. Βέβαια, ίσως δεν είναι το φταίξιμο όλο της κοπέλας που βγάζει αυτή την εικόνα, είναι και πως την 'πλασάρουν' στις συνεντεύξεις και - καλή ώρα - στα αφιερώματα".
Γιατί η Πηνελόπη όντως θα ήταν πιο 'συμπαθητική' αν τα διάφορα αφιερώματα, όπως αυτό, δεν επέμεναν να την παρουσιάζουν ως μαγκο-αλάνι. Το θέμα είναι ότι, στην πραγματικότητα, η Αναστασοπούλου είναι πολύ πιο τζαζ (σ.σ. για να μην πω ροκ και μας κατηγορήσουν ότι έτσι τις λέμε όλες) από ότι αφήνει δημοσίως να φανεί.
Επίσης ότι, παραδόξως για ωραία γυναίκα και ηθοποιό, παραδοσιακά τα πιο ματαιόδοξα πλάσματα του γαλαξία, δεν την νοιάζει ιδιαίτερα να είναι συμπαθής. Προτιμά, άκουσον άκουσον, να είναι αληθινή.
Στοχος μου όταν ξεκίνησα να κάνω θέατρο ήταν να είμαι μέρος μιας παράστασης που θα παίξει στα αρχαία θέατρα, γιατί αγαπώ πάρα πολύ το αρχαίο δράμα. Είναι το πάθος μου, τρελαίνομαι. Όταν λοιπόν έγινε η παράσταση και ο στόχος μου έγινε πια πραγματικότητα, θυμάμαι ότι έκατσα στην ‘παραλία’ μπροστά στο Λεωνίδα που πάει ο θίασος και τρώει μετά την παράσταση, και άρχισα να κλαίω με λυγμούς"
Για την ακρίβεια αυτό που θέλει η Πηνελόπη, αυτό που ήθελε από πιτσιρίκι, ήταν να γίνει ηθοποιός και να μπορεί να κάνει ωραία και δημιουργικά πράγματα. Οπότε φρόντισε να σπουδάσει εντατικά όλα όσα θα της ήταν χρήσιμα (μαθήματα υποκριτικής με τη Λυδία Κονιόρδου, μαθήματα χορού, κλασικής κιθάρας, μπαλέτου και σκηνοθεσίας) ώστε να το καταφέρει.
Συγκεκριμένα να καταφέρει όχι μόνο να έχει δουλειά, αλλά να έχει δημιουργήσει στον εαυτό της τις κατάλληλες προϋποθέσεις ώστε να μην χρειάζεται να περιμένει να της έρθει η δουλειά στο πιάτο, αλλά να μπορεί να κυνηγάει εκείνη αυτά που θέλει.
Μιλάω τρεις ξένες γλώσσες, έχω τελειώσει Διοίκηση και Οικονομία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, είμαι σκηνοθέτης και διάφορα άλλα. Θέλω να σου πω, πως δε φοβάμαι τη δουλειά. Έχω τις γνώσεις ώστε αν χρειαστεί να το κάνω, θα το κάνω. Είμαι ετοιμοπόλεμη. Δεν τα περιμένω όλα έτοιμα και ποτέ μου δεν το έκανα"
Οχτώ χρόνια μετά το ντεμπούτο της για το ευρύ κοινό με το ' Οι Ιστορίες του αστυνόμου Μπέκα' φαίνεται πως τα έχει καταφέρει να εδραιωθεί στην πιάτσα αφού κάθε χρόνο την βλέπουμε σταθερά σε σίριαλ ('Ήρθε και Έδεσε', 'Big Bang', 'Μ+Μ', 'Μην αρχίζεις τη μουρμούρα', 'Μοντέρνα Οικογένεια', 'Κάτω Παρτάλι'), στο θέατρο (Εκκλησιάζουσες, Σεσουάρ για δολοφόνους, Άντρες έτοιμοι για όλα), σε reality (τερμάτισε 2η στο Dancing on Ice και έχει αρνηθεί προτάσεις από όλα τα υπόλοιπα) και σε νυχτερινά κέντρα ως τραγουδίστρια των Mamacita on Fire (δίπλα σε Ρουβά και Νότη Σφακιανάκη).
Εμενα η βάση μου είναι η υποκριτική. Ξεκινώντας από εκεί κάνω και τα υπόλοιπα πράγματα. Τίποτα που κάνω δεν είναι ασύνδετο μ’ αυτό, βασίζω τα πάντα πάνω σε αυτό. Αν δεν ήμουν ηθοποιός δεν θα τραγουδούσα ούτε θα χόρευα ποτέ".
Ενώ άξιο αναφοράς είναι ότι, την εποχή ακριβώς που υποδυόταν μια αστυνομικό στο 'Ιστορίες του αστυνόμου Μπέκα' ήταν υποχρεωμένη, μετά το γύρισμα, να πηγαίνει στο αστυνομικό τμήμα και να δίνει το παρών.
Ημουν σε μία συναυλία και είχαν γίνει επεισόδια. Έτρεχα να σωθώ, γιατί πετούσαν μολότοφ στο κεφάλι μου, και τότε με συνέλαβαν χωρίς να έχω κάνει κάτι. Για τέσσερα χρόνια έδινα το παρόν, κάθε πρώτη του μήνα, στην Ασφάλεια ενώ για 7 χρόνια μου είχαν απαγορεύσει την έξοδο από την χώρα. Με κατηγορούσαν για οπλοκατοχή, εμπρησμό και πρόκληση σωματικών βλαβών σε κάποια άτομα, εκ των οποίων δύο ήταν αστυνομικοί. Κι όλα αυτά επειδή βρήκαν πάνω μου έναν αναπτήρα".
Η αλήθεια, πάντως, είναι ότι η Αναστασοπούλου, στα χαρτιά, όντως είναι εύκολο να τυποποιηθεί ως η 'alternative γκόμενα' με τα 11 διάσπαρτα τατού, το γεμάτο λόφους στα σωστά σημεία σώμα, την 'εμμονή' με το pole dancing και την έφεση στο να φωτογραφίζεται με όσο το δυνατόν λιγότερα ρούχα.
Ασχολούμαι με το pole dancing εδώ και πέντε χρόνια. Είναι ένας τρόπος εκγύμνασης που ταιριάζει στο σώμα μου. Έχω μια τέτοια κατασκευή που οι μυς του σώματός μου μπορούν να φουσκώσουν πολύ εύκολα με άλλου είδους γυμναστική".
Όμως, στην περίπτωσή της, τίποτα από αυτά δεν είναι ποζεριά. Κάθε τατού έχει τη σημασία του, καταγράφει κάτι που έζησε και είχε σημασία για εκείνη.
Όπως και κάθε σέξι φωτογράφηση που έχει κάνει (σ.σ. είναι λιγότερες από ότι νομίζεις) έχει την σφραγίδα της. Yπό την έννοια ότι δεν πήγε απλά στο στούντιο, 'έβγαλε' τα ρούχα της και άρχισε να κάνει σέξι φάτσες. Αντιθέτως ασχολήθηκε σοβαρά με το concept, κάθισε και μίλησε με το φωτογράφο, βρήκε τα κατάλληλα ρούχα και γενικώς επιμελήθηκε το όλο πράγμα ώστε να βγει κάτι καλλιτεχνικό
Μεχρι που μου έδωσαν τον πρώτο ρόλο που έπρεπε να κάνω την σέξι γκόμενα δεν είχα τέτοια αντίληψη για τον εαυτό μου. Μετά από όλα αυτά τα χρόνια έχω καταλάβει ότι βγαίνει μια τέτοια εικόνα αλλά δεν είναι ποτέ μπροστά από μένα αυτό".
Επίσης, κάτι που δεν φαίνεται όσες συνεντεύξεις της και αν διαβάσεις, το κορίτσι, από κοντά, είναι εξαιρετικά συμπαθητικό. Μια 'περπατημένη' γυναίκα με χιούμορ με την οποία θέλεις απεγνωσμένα να κάνεις παρέα και να είσαι φίλος της. Αν και, προσωπικά, το θεωρώ πολύ δύσκολο να είσαι φίλος της και να μην είσαι κάργα ερωτευμένος μαζί της. Όχι απαραίτητα με την ίδια, αλλά με το τύπο γυναίκας που αντιπροσωπεύει.
Τι μένει για το τέλος; Η επόμενη μέρα. Την οποία ονειρεύεται και για την οποία προετοιμάζεται συστηματικά.
Τα όνειρα είναι πολύ σοβαρή υπόθεση και δεν επιτρέπω σε κανέναν να μου τα κρίνει. Έχω πολύ μεγάλα όνειρα. Πάρα πολύ μεγάλα. Τα πιο μεγάλα όνειρα που μπορεί να έχει κάποιος, αλλά δεν τα μοιράζομαι"
πηγη:http://www.oneman.gr/
φωτος απο http://www.oneman.gr/