ad sense

Σελίδες

ad sense

Κυριακή 1 Ιουνίου 2014

Γιώργος Καλούδης:«Μεταξύ α΄και β΄ γύρου στα Ιόνια Νησιά...πέθαναν(!!!) περίπου 4.000 Επτανήσιοι»

Τον έντονο προβληματισμό του εκφράζει μέσα από ανακοίνωση του ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων κ.Γ.Καλούδης, σχετικά με την εγκυρότητα των εκλογών στην Περιφέρεια μας ,αφού μεταξύ άλλων και σύμφωνα με στοιχεία που αναρτήθηκαν από το Υπουργείο Εσωτερικών,μεταξύ α΄ και  β΄  γύρου, δηλ. ανάμεσα στις δύο Κυριακές, μειώθηκαν οι εγγεγραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους …  από 243.588 σε 239.762

Ο κ.Καλούδης αναφέρει χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση του:
«  Εμείς από τη Δευτέρα 19 Μάη 2014 εκφράσαμε τον έντονο προβληματισμό μας και τις ανησυχίες μας για υποψία νοθείας  στηριζόμενη κυρίως σε δύο αναμφισβήτητα και πανθομολογούμενα γεγονότα:
1.      Ότι οι εκλογές του α΄ γύρου διεξήχθησαν χωρίς εφορευτικές επιτροπές στο 50% των εκλογικών τμημάτων και με κολοβές επιτροπές στο υπόλοιπο 50% και
2.      Για πρώτη φορά από το 1974 η Περιφέρεια, ως διάδοχος της διορισμένης Νομαρχίας, και το Υπουργείο Εσωτερικών δεν ανακοίνωναν αποτελέσματα ανά εκλογικά τμήματα !
Χθες το Υπουργείο Εσωτερικών ανήρτησε στην επίσημη σελίδα των αποτελεσμάτων του τα εξής για τα αποτελέσματα στη Περιφέρεια Ιονίων Νήσων:


Ωρα
Ενσωμάτωση
Εγγεγραμμένοι
Ψήφισαν
Εγκυρα
Ακυρα
Λευκά


A
19/5/2014 17:45
540/540 / 100,00 %
243.588
129.374 / 53,11 %
120.182 / 92,90 %
4.948 / 3,82 %
4.244 / 3,28 %


B
26/5/2014 11:53
540/540 / 100,00 %
239.762
119.946 / 50,03 %
105.975 / 88,35 %
7.686 / 6,41 %
6.285 / 5,24 %











..πέθαναν  περίπου 4.000 Επτανήσιοι και γι΄ αυτό τους αφαίρεσαν από τους εκλογικούς καταλόγους  ! ! !
Και παρόλα αυτά η …αποχή αυξήθηκε  από  47%  σε   50% !  Συν άγνωστο προς το παρόν το ποσοστό ‘ άκυρων και λευκών !  
Κοντά σε αυτά τα γεγονότα δένει και το γεγονός ότι 14 ημέρες μετά τις εκλογές δεν έχουν αναρτηθεί ούτε στην ιστοσελίδα αποτελεσμάτων της Περιφέρειας, ούτε στην ιστοσελίδα του Υπουργείου εσωτερικών αποτελέσματα ανά εκλογικό τμήμα.
Και κοντά σε αυτά τα 4 γεγονότα προστίθεται 5ο γεγονός ότι το Πρωτοδικείο Κέρκυρας δεν διέθετε προς έλεγχο ούτε τα τηλεγραφήματα των δικαστικών αντιπροσώπων ούτε τα πρακτικά εκλογής, διότι γινόνταν ενδελεχής έλεγχος λόγω των πάρα πολλών …λαθών (???) των δικαστικών αντιπροσώπων- «εφορευτικών επιτροπών» !
Και κοντά σε αυτά τα 5 γεγονότα  προστίθεται και 6ο γεγονός ότι το καθύλην και κατά τόπο αρμόδιο Πρωτοδικείο Κέρκυρας δεν  έχει ανακοινώσει ακόμα  ούτε τα αποτελέσματα ανά εκλογικό τμήμα ούτε σταυρούς, και πήγαμε σε δεύτερο γύρο με δέσμιους και στο σκοτάδι τους ψηφοφόρους, δηλ χωρίς οι ψηφοφόροι να γνωρίζουν εάν  κάποιος φίλος τους που τους ενδιέφερε να εκλεγεί (εάν) ήταν σε εκλόγιμη σειρά εφόσον ψηφίζονταν το ψηφοδέλτιό που θα έριχνε στη κάλπη.
    Για την ώρα μας έχουν στο σκοτάδι και χωρίς τη δυνατότητα ελέγχου. Εμείς παρακολουθούμε από κοντά τα γεγονότα και θα ελέγξουμε τα πάντα, μόλις μας δοθεί η δυνατότητα !
   Ερωτώνται και πάλι οι 6 βουλευτές των Επτανήσων κ.κ. Δένδιας,Γκερέκου, Σαμοίλης,Σολδάτος,Θεοπεμφθάτου και Κοντονής, οι οποίοι είναι εκπρόσωποι της Νομοθετικής εξουσίας: Είναι ικανοποιημένοι που οι εκλογές έγιναν χωρίς εφορευτικές επιτροπές? Μήπως τινές εξ αυτών είναι ικανοποιημένοι  για το ότι οι 3 κάλπες ήταν μία επιλογή ;»