![]() |
| φωτο απο http://imerazante.gr/ |
«Έχουμε ενάμιση χρόνο να κάνουμε εμβόλια σε άπορα παιδιά»
«Όποιο διαγνωστικό μηχάνημα χαλάσει, δεν ξαναφτιάχνεται, δεν υπάρχουν χρήματα»
«Αγοράζουμε ακόμη και λαμπτήρες από την τσέπη μας»
«Δεν θα επιτρέψουμε με τίποτα την υποβάθμιση του Νοσοκομείου».
«Όποιο διαγνωστικό μηχάνημα χαλάσει, δεν ξαναφτιάχνεται, δεν υπάρχουν χρήματα»
«Αγοράζουμε ακόμη και λαμπτήρες από την τσέπη μας»
«Δεν θα επιτρέψουμε με τίποτα την υποβάθμιση του Νοσοκομείου».
Αυτές είναι μερικές από τις φράσεις που ακούστηκαν στη σημερινή συνάντηση των εργαζόμενων του Νοσοκομείου με τον νέο Αντιπεριφερειάρχη κ. Λευτέρη Νιοτόπουλο. Με αφορμή την πρόσφατη εκλογή του ο κ. Νιοτόπουλος υλοποίησε την προεκλογική δέσμευσή του να σταθεί με κάθε μέσο στο πλευρό των δίκαιων αγώνων των εργαζόμενων.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο κ. Νιοτόπουλος τείνει ευήκοον ους στα σοβαρότατα προβλήματα υποστελέχωσης και υποχρηματοδότησης που αντιμετωπίζει το Νοσοκομείο και, δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε πως λειτουργεί μόνο από το φιλότιμο των εργαζομένων του.Διαγνωστικά μηχανήματα και εργαλεία παραμένουν σε αχρηστία, καθώς δεν υπάρχουν υπάλληλοι για να τα χειριστούν, ενώ μηχανήματα με βλάβη τίθενται σε αχρηστία, καθώς δεν υπάρχουν κονδύλια επισκευής τους. Ακόμη και η αγορά λαμπτήρων είναι ζήτημα: Οι εργαζόμενοι βάζουν χρήματα από τις τσέπες τους για αγορά στοιχειωδών υλικών, ακόμη και παραφαρμακευτικού υλικού.
Παρόλα αυτά, όπως επισημαίνουν οι γιατροί, οι υπηρεσίες περίθαλψης του Νοσοκομείου είναι υψηλότατες και αυτό αποδεικνύεται από την ανεπιφύλακτη εμπιστοσύνη που του δείχνουν οι ξένοι επισκέπτες. Γι’ αυτό, οι εργαζόμενοι ζητούν συμμάχους κυρίως από τους επιχειρηματίες του τουρισμού. ««Η συνεννόηση μαζί τους δεν είναι ικανοποιητική.
Περιμένουμε περισσότερες πρωτοβουλίες και αναγνώριση της σημαντικής προσφοράς μας. Ας γίνει αντιληπτό από αυτούς ότι και ότι οι ίδιοι πρέπει να σταθούν σύμμαχοί μας στις διεκδικήσεις μας, βοηθώντας να χρηματοδοτηθεί το Νοσοκομείο μας με αυτό το 30% – 40% σε προϋπολογισμό και σε προσωπικό», επιμένει το μέλος του Δ.Σ. των νοσοκομειακών γιατρών, κ. Νίκος Ποταμίτης. «Το μήνυμα που πρέπει να βγει προς τα έξω, είναι ότι όλοι όσοι ευεργετούνται από την υπερπροσπάθεια των υπαλλήλων οφείλουν να τους συμπαρασταθούν», τόνισε ο κ. Νιοτόπουλος, συμπλήρωσε και ο κ. Νιοτόπουλος.
«Όλα αυτά συμβαίνουν ταυτόχρονα με μια μεγάλη ανθρωπιστική κρίση και με τις ανάγκες των πολιτών να έχουν αυξηθεί δραματικά», υπογραμμίζει ο πρόεδρος των Νοσοκομειακών Γιατρών κ. Παναγιώτης Διακάκης. «Έχω ενάμιση χρόνο να κάνω εμβόλια σε άπορα και ανασφάλιστα παιδιά γιατί δεν υπάρχουν χρήματα».
«Όλα αυτά συμβαίνουν ταυτόχρονα με μια μεγάλη ανθρωπιστική κρίση και με τις ανάγκες των πολιτών να έχουν αυξηθεί δραματικά», υπογραμμίζει ο πρόεδρος των Νοσοκομειακών Γιατρών κ. Παναγιώτης Διακάκης. «Έχω ενάμιση χρόνο να κάνω εμβόλια σε άπορα και ανασφάλιστα παιδιά γιατί δεν υπάρχουν χρήματα».
Λήψη τολμηρότερων μέτρων
«Πρέπει να γίνει απευθείας νύξη στο υπουργείο Υγείας», δηλώνει κατηγορηματικά ο πρόεδρος των εργαζομένων κ. Βαγγέλης Τσώλας.«Παρόλο που ο διοικητής του Νοσοκομείου θέλει να κινηθούμε αυστηρά ιεραρχικά, πιστεύω ότι αυτό είναι υπερβολικά χρονοβόρο. Χρειάζεται κάτι τολμηρό. Εχουμε φτάσει στα όριά μας. Δεν αντέχουμε».
Οι εργαζόμενοι επιμένουν πως, αν δεν εισακουστούν από το αρμόδιο υπουργείο, το Νοσοκομείο θα έχει άμεση ημερομηνία λήξης και περιμένουν ανάλογη ανάλογη κίνηση ενδιαφέροντος από το Δήμο και από το Βουλευτή. Φτάνουν μάλιστα στο σημείο να σκέπτονται σοβαρά την περίπτωση ενημέρωσης των σχετικών πρεσβειών και προξενείων για τα σοβαρά προβλήματα λειτουργίας του Νοσοκομείου. Ωστόσο εδώ υπάρχει διχογνωμία καθώς η κίνηση αυτή μπορεί να οδηγήσει κάποιες χώρες σε έκδοση τουριστικής οδηγίας για αποφυγή της Ζακύνθου και τελικά έρθουν τα αντίθετα αποτελέσματα. Πάντως η σκέψη είναι ενδεικτική της απόγνωσης και του «μη περεταίρω» που έχει φτάσει η κατάσταση.
«Πρέπει να γίνει απευθείας νύξη στο υπουργείο Υγείας», δηλώνει κατηγορηματικά ο πρόεδρος των εργαζομένων κ. Βαγγέλης Τσώλας.«Παρόλο που ο διοικητής του Νοσοκομείου θέλει να κινηθούμε αυστηρά ιεραρχικά, πιστεύω ότι αυτό είναι υπερβολικά χρονοβόρο. Χρειάζεται κάτι τολμηρό. Εχουμε φτάσει στα όριά μας. Δεν αντέχουμε».
Οι εργαζόμενοι επιμένουν πως, αν δεν εισακουστούν από το αρμόδιο υπουργείο, το Νοσοκομείο θα έχει άμεση ημερομηνία λήξης και περιμένουν ανάλογη ανάλογη κίνηση ενδιαφέροντος από το Δήμο και από το Βουλευτή. Φτάνουν μάλιστα στο σημείο να σκέπτονται σοβαρά την περίπτωση ενημέρωσης των σχετικών πρεσβειών και προξενείων για τα σοβαρά προβλήματα λειτουργίας του Νοσοκομείου. Ωστόσο εδώ υπάρχει διχογνωμία καθώς η κίνηση αυτή μπορεί να οδηγήσει κάποιες χώρες σε έκδοση τουριστικής οδηγίας για αποφυγή της Ζακύνθου και τελικά έρθουν τα αντίθετα αποτελέσματα. Πάντως η σκέψη είναι ενδεικτική της απόγνωσης και του «μη περεταίρω» που έχει φτάσει η κατάσταση.
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΝΙΟΤΟΠΟΥΛΟΣ – ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ
«Η διαπίστωσή μας, στη συνάντηση που είχαμε με τα σωματεία των υπαλλήλων, είναι ότι υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα υποχρηματοδότησης και υποστελέχωσης. Καταθέτω με όλη τη δύναμη της ψυχής μου ότι αυτό το προσωπικό καθημερινά υπερβάλλει εαυτόν και δίνει αγώνα ζωής ώστε τόσο οι Ζακυνθινοί κάτοικοι όσο και οι επισκέπτες να έχουν υψηλότατου επιπέδου παροχές υγείας. Θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να λυθούν τα θέματα χρηματοδότησης και υποστελέχωσης και δεν θα επιτρέψουμε με τίποτα την υποβάθμιση του Νοσοκομείου.
Κάναμε μια υλοποιήσιμη -πιστεύουμε- πρόταση στον διοικητή του Νοσοκομείου που αφορά το 30% από το κονδύλι του κοινωνικού μερίσματος που έχει μείνει αδιάθετο. Δεν αντιλαμβάνομαι πού θα ήταν πιο σωστό να διατεθεί, αν όχι στα Νοσοκομεία μας, από τη στιγμή μάλιστα που αυτά θα αναλάβουν επιπρόσθετα την περίθαλψη και εξυπηρέτηση των 1.300.000 ανασφάλιστων συμπολιτών μας. Είναι μια πράξη με τεράστιο κοινωνικό αντίκρισμα και μια κοινωνική συνεισφορά της κυβέρνησης αν πραγματικά ενδιαφέρεται για αυτούς που λέει ότι ενδιαφέρεται».
«Η διαπίστωσή μας, στη συνάντηση που είχαμε με τα σωματεία των υπαλλήλων, είναι ότι υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα υποχρηματοδότησης και υποστελέχωσης. Καταθέτω με όλη τη δύναμη της ψυχής μου ότι αυτό το προσωπικό καθημερινά υπερβάλλει εαυτόν και δίνει αγώνα ζωής ώστε τόσο οι Ζακυνθινοί κάτοικοι όσο και οι επισκέπτες να έχουν υψηλότατου επιπέδου παροχές υγείας. Θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να λυθούν τα θέματα χρηματοδότησης και υποστελέχωσης και δεν θα επιτρέψουμε με τίποτα την υποβάθμιση του Νοσοκομείου.
Κάναμε μια υλοποιήσιμη -πιστεύουμε- πρόταση στον διοικητή του Νοσοκομείου που αφορά το 30% από το κονδύλι του κοινωνικού μερίσματος που έχει μείνει αδιάθετο. Δεν αντιλαμβάνομαι πού θα ήταν πιο σωστό να διατεθεί, αν όχι στα Νοσοκομεία μας, από τη στιγμή μάλιστα που αυτά θα αναλάβουν επιπρόσθετα την περίθαλψη και εξυπηρέτηση των 1.300.000 ανασφάλιστων συμπολιτών μας. Είναι μια πράξη με τεράστιο κοινωνικό αντίκρισμα και μια κοινωνική συνεισφορά της κυβέρνησης αν πραγματικά ενδιαφέρεται για αυτούς που λέει ότι ενδιαφέρεται».
