ad sense

Σελίδες

ad sense

Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

ΖΑΚΥΝΘΟΣ:Tην ευλογία του Αγίου Διονυσίου πήρε ο νέος δήμαρχος Ζακύνθου

• Πιστός στο τρίπτυχο πατρίς – θρησκεία – οικογένεια ο νέος Δήμαρχος
• Ο Στρατηγός ζήτησε από το Μητροπολίτη Ζακύνθου κ. Διονύσιο να προσκυνήσει το Ιερό Σκήνωμα του Αγίου Διονυσίου

• Παρά τις πιέσεις δεν ανοίγει τα χαρτιά του για το μοίρασμα των θέσεων και Αντιδημαρχιών
• Όλα τα ονόματα του νέου Δημοτικού Συμβουλίου

Την ευλογία του Αγίου Διονυσίου ζήτησε και πήρε ο νεοεκλεγείς δήμαρχος Ζακύνθου Παύλος Κολοκοτσάς. Πιστός στα έθιμα και τις παραδόσεις,  συνοδευόμενος από συνεργάτες και μέλη του συνδυασμού του έφθασε στην Ιερά Μονή Στροφάδων και Αγίου Διονυσίου. Νωρίτερα, ξεκινώντας από το πολιτικό του γραφείο διέσχισε τους κεντρικούς δρόμους της πόλης. Έσφιξε το χέρι σε κάθε συμπολίτη που έσπευσε να του ευχηθεί. Τους καλούσε όλους δίπλα του, να δώσουν μαζί τη μάχη για τα προβλήματα του τόπου.
Το ίδιο έκανε και  το πρωί όπου επισκέφθηκε τα café, τα κέντρα εστίασης, και τα εμπορικά καταστήματα, προκαλώντας εντύπωση στον κόσμο που μέχρι σήμερα είχε συνηθίσει να συναντά τους πολιτικούς μόνο κατά την προεκλογική περίοδο. Τους επαναλάμβανε πως η προγραμματική του διακήρυξη αποτελεί ένα συμβόλαιο τιμής και ένα δείγμα της δουλειάς που θα αναλάβει να φέρει σε πέρας.
Πολλές, ωστόσο, ήταν και οι πιέσεις που δέχθηκε προκειμένου να ανοίξει τα χαρτιά του για το ποια θα είναι τα πρόσωπα που θα αξιοποιηθούν για τη στελέχωση των θέσεων Αντιδημάρχων και Φορέων του Δήμου. Δεν προχώρησε σε αποκαλύψεις. Αρκέστηκε να πει ότι θα αξιοποιηθούν όλοι ανάλογα με τον τομέα που μπορούν να διαχειριστούν.
Η υποδοχή
Στα προπύλαια τον υποδέχθηκε ο Ηγούμενος Αρχ. Διονύσιος Λιβέρης όπου τον συνόδευσε μέχρι την «Κάμαρα» του Αγίου. Προηγουμένως, ο κ. Κολοκοτσάς άναψε μια λαμπάδα. Συγκινητική η στιγμή κατά την οποία μέσα στο ναό συνάντησε τη μητέρα του. Ακολούθως τον υποδέχθηκε ο Μητροπολίτης Ζακύνθου κ. Διονύσιος, όπου τέλεσε δέηση υπερ υγείας του δημάρχου και των μελών του συνδυασμού του.
Συνεργασία…
Στη συνέχεια στον προαύλιο χώρο έγινε ανταλλαγή συγχαρητηρίων και απόψεων. Από τον Δεσπότη ο νέος δήμαρχος ζήτησε να συνδράμει το δύσκολο έργο του. «Είμαστε βέβαιοι πως η συνεργασία μας με την εκκλησία θα είναι εποικοδομητική» δήλωσε ο κ. Κολοκοτσάς και πρόσθεσε «Το έργο μας θα δώσει βάρος στη νεολαία και θα διέπεται από κοινωνική ευαισθησία για όσους έχουν ανάγκη, ώστε κάθε πολίτης να έχει την αμέριστη αγάπη και συμπαράσταση όποτε χρειαστεί. Υποσχέθηκα να αλλάξει σελίδα το νησί και θα το κάνω μιας και κύριος στόχος είναι η αναβάθμιση, με ένα πρόγραμμα που θα εκμεταλλεύεται τα ευρωπαϊκά κονδύλια, με άριστη συνεργασία με όλους τους φορείς, όπως το βουλευτή, την Περιφέρεια, την κυβέρνηση και τις Βρυξέλλες, ώστε η Ζάκυνθος να γίνει το πρώτο νησί του Ιονίου, με αναβάθμιση παντού, κυρίως όμως στους τομείς του περιβάλλοντος και του πολιτισμού. Η βελτίωση του νησιού θα έρθει πρώτα με όλα τα διαθέσιμα μέσα όπως το προσωπικό του Δήμου ενώ άμεσα θα εξασφαλιστούν και οι απαραίτητες πιστώσεις για την υλοποίηση έργων υποδομής».

Από την πλευρά του ο Δεσπότης αφού ευχήθηκε στη νέα δημοτική αρχή, τόνισε πως θα είναι αρωγός και συμπαραστάτης σε ότι ζητηθεί αρκεί να είναι επ’ άγαθό της κοινωνίας και των πολιτών.
Βασίλης Μούτσιος